Η προέλευση των eSports μπορεί να χρονολογηθεί από το 1971 σε μια εκδήλωση όπου διεπιστημονικοί μαθητές συμμετείχαν σε ένα vintage παιχνίδι Spacewar. Αν και δεν ήταν ένα eSport αυτό καθαυτό, άνοιξε το δρόμο για το πρώτο ανταγωνιστικό γεγονός gaming, το 1980 Space Invaders Championship.
Αλλά για το στοίχημα, μόνο στις αρχές της περασμένης δεκαετίας έγινε πραγματικότητα το στοίχημα στα eSports. Αυτό ήταν σε μια εποχή που η ανταγωνιστική σκηνή βιντεοπαιχνιδιών άρχισε να φιλοξενεί διαδικτυακά τουρνουά για πολλούς παίκτες. Έτσι, τα στοιχήματα θα μπορούσαν να είχαν εμφανιστεί στη σκηνή του τζόγου νωρίτερα.
Ωστόσο, υπήρχαν ανησυχίες ότι οι περισσότεροι από τους παίκτες που απολάμβαναν τα eSports ήταν κάτω των 18 ετών, που σημαίνει ότι δεν τους επιτρεπόταν να στοιχηματίσουν. Επί πλέον? Τα βιντεοπαιχνίδια δεν υπόκεινται σε καμία ρύθμιση, επομένως θα προέκυπταν προβλήματα με τη νοθεία των αγώνων.
Αλλά με την εκλαΐκευση του ομάδες eSports, τα πράγματα πήραν άλλη τροπή. Πρώτον, τα eSports έγιναν πιο δημοφιλή, προσελκύοντας ακόμη και ενήλικες στους οποίους επιτρεπόταν νόμιμα να στοιχηματίσουν. Στη συνέχεια ήρθαν τεράστιες συμφωνίες χορηγιών και τεράστια τηλεθέαση που ανέβασαν τα ανταγωνιστικά βιντεοπαιχνίδια στο επόμενο επίπεδο.
Ζωντανά στοιχήματα esports έχει γίνει μια πολύ δημοφιλής μέθοδος για παίκτες στοιχημάτων esports. Είναι ένας πολύ συναρπαστικός τρόπος για να στοιχηματίσετε.
Τα Esports είναι ένα ανταγωνιστικό χόμπι όπου οι επαγγελματίες παίκτες έχουν συμβόλαια και βαρύ μισθό, όπως ακριβώς και οι παραδοσιακοί επαγγελματίες αθλητές. Υπάρχουν πολλά κορυφαία τουρνουά που προσελκύουν εκατομμύρια δολάρια σε χρηματικά έπαθλα.
Οι εταιρείες στοιχημάτων, από την άλλη πλευρά, έχουν εκμεταλλευτεί τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για την εποχή των στοιχημάτων eSports. Οι χειριστές σπεύδουν να προσφέρουν στους παίκτες τις πιο πρόσφατες αγορές eSports για να συμπληρώσουν τα εικονικά παιχνίδια, τα οποία δεν έχουν αυτή την ανθρώπινη επαφή.
Από όλες τις ενδείξεις, το bet on esport συγκαταλέγεται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες σε ολόκληρη τη βιομηχανία του διαδικτυακού τζόγου.
Σύμφωνα με τους πρόσφατους αριθμούς, το online αγορά στοιχημάτων βιντεοπαιχνιδιών Το μέγεθος αναμένεται να φτάσει τα 205 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027. Είναι ενδιαφέρον ότι υπήρχαν πάνω από 6,5 εκατομμύρια παίκτες στοιχημάτων eSports το 2020. Φυσικά, ο αριθμός των στοιχηματιστών βιντεοπαιχνιδιών έχει αυξηθεί τώρα που τα eSports είναι το νεότερο παιδί στο μπλοκ στα αθλητικά στοιχήματα κόσμος.