Κορυφαίοι ιστότοποι στοιχημάτων Rocket League 2024

Το Rocket League είναι ένα βιντεοπαιχνίδι ποδοσφαίρου αυτοκινήτων που κυκλοφόρησε το 2015. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε αρχικά για παιχνίδια PlayStation 4 και Microsoft Windows. Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του, κυκλοφόρησαν και θύρες για Nintendo Switch και Xbox One. Το παιχνίδι έχει στενές ομοιότητες με τον προκάτοχό του, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, αν και με μερικές σημαντικές διαφορές.

Οι παίκτες μπορούν να ελέγχουν αυτοκίνητα που κινούνται με πυραύλους, με τα οποία μπορούν να χτυπήσουν μια μεγάλη μπάλα και να προσπαθήσουν να σκοράρουν με παρόμοιο τρόπο όπως σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου. Τα οχήματα μπορούν να πηδήξουν όταν ενεργοποιείται η ισχύς του πυραύλου για να χτυπήσει την μπάλα ενώ βρίσκεται ακόμα στον αέρα.

Κορυφαίοι ιστότοποι στοιχημάτων Rocket League 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα esports του Rocket League

Υπάρχουν σημειωμένοι χώροι εντός του γηπέδου όπου οι παίκτες μπορούν να περάσουν τα αυτοκίνητά τους για να αυξήσουν την ταχύτητα. Οι αυξήσεις ταχύτητας χρησιμοποιούνται για να αυξήσουν σημαντικά την απόδοση των αυτοκινήτων και μπορούν να δώσουν στον παίκτη πολλά πλεονεκτήματα στο παιχνίδι.

Το Rocket League κυκλοφόρησε ως τροποποίηση του Supersonic Acrobatic RPBC. Η Psyonix ανέπτυξε αυτοκίνητα μάχης. Ένας από τους στόχους της Psyonix ήταν να κάνει τα εξωπραγματικά αυτοκίνητα να αισθάνονται διασκεδαστικά στην οδήγηση χωρίς να διακυβεύεται ο ρεαλισμός.

Μετά την ανάπτυξη του Battle-Cars, η Psyonix προσπάθησε να πουλήσει το παιχνίδι σε έναν εκδότη ως παιχνίδι ποδοσφαίρου με αυτοκίνητα που κινούνται με πυραύλους, αλλά δεν έλαβαν κανένα ενδιαφέρον από όλους τους εκδότες. Στη συνέχεια επέλεξαν να δημοσιεύσουν οι ίδιοι το παιχνίδι στο PlayStation Network, χωρίς σχεδόν κανένα μάρκετινγκ.

Το παιχνίδι κατέβηκε πάνω από δύο εκατομμύρια φορές. Ωστόσο, το στούντιο το άφησε έτσι για λίγο για να δουλέψει σε άλλα έργα. Τα άλλα έργα βοήθησαν στη δημιουργία κεφαλαίων που αργότερα εγχύθηκαν στο Battle-Cars για να γίνει επιτυχημένο.

Η ανάπτυξη του Rocket League, η οποία προήλθε από το έργο Battle-Cars, ξεκίνησε το 2013 και κόστισε περίπου δύο εκατομμύρια δολάρια. Μερικές από τις προσαρμογές που έγιναν για τη μετατροπή του Battle-Cars σε Rocket League περιελάμβαναν την αύξηση του ρυθμού καρέ από 30 σε 60 ώστε να είναι κατάλληλο για το νεότερο υλικό.

RL eSports

Μετά την κυκλοφορία του Rocket League, έγινε σχετικά δημοφιλής σε διάφορες πλατφόρμες ροής, συμπεριλαμβανομένου του Twitch. Το πρώτο Rocket League Championship Series πραγματοποιήθηκε το 2016, με χρηματικό έπαθλο 55.000 $. Κέρδισε περισσότερα από ένα εκατομμύριο δολάρια σε έσοδα από τις πωλήσεις καλλυντικών και κιβωτίων εντός του παιχνιδιού. Τα κεφάλαια χρησιμοποιήθηκαν κυρίως για τη χρηματοδότηση άλλων ανταγωνιστικών εκδηλώσεων, με αποτέλεσμα την αυξημένη δημοτικότητα του παιχνιδιού ως eSport.

Στοιχήματα Rocket League 2024 : όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Οι παίκτες μπορούν επίσης να μπουν στα αυτοκίνητα άλλων παικτών και να τους καταστρέψουν. Τα κατεστραμμένα αυτοκίνητα χρειάζονται μερικές στιγμές πριν ξαναγεννηθούν. Ένας παίκτης μπορεί επίσης να εκτελέσει πολλές γρήγορες αποφυγές, όπως περιστροφή σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις και μικρά άλματα για να αποφύγει το ramming για να αποκτήσει καλύτερο πλεονέκτημα θέσης.

Όλοι οι αγώνες συνήθως διαρκούν πέντε λεπτά. Εάν και οι δύο ομάδες φέρουν ισοπαλία μετά από πέντε λεπτά, κερδίζει η πρώτη ομάδα που θα σκοράρει το επόμενο γκολ. Τα παιχνίδια μπορούν να παιχτούν από έναν προς έναν έως τέσσερις εναντίον τέσσερις.

Τα στοιχήματα στο Rocket League είναι σχετικά παρόμοια με στοιχηματισμός σε άλλα παιχνίδια eSport. Οι παίκτες πρέπει να ξεκινήσουν βρίσκοντας έναν κατάλληλο ιστότοπο για παιχνίδια. Λόγω της δημοτικότητας του παιχνιδιού, η εύρεση ενός ιστότοπου τυχερών παιχνιδιών που να προσφέρει RL στην αγορά στοιχημάτων eSports δεν είναι αρκετά δύσκολο όπως κάνουν πολλά αξιόπιστα καζίνο.

Ωστόσο, οι παίκτες θα πρέπει να λάβουν υπόψη και τον αριθμό των διαθέσιμων γεγονότων. Όσο περισσότερα γεγονότα Rocket League προσφέρει ένας ιστότοπος στοιχημάτων, τόσο περισσότερες ευκαιρίες στοιχηματισμού θα έχει ένας παίκτης. Αφού βρουν έναν αξιόπιστο ιστότοπο στοιχημάτων που προσφέρει τους παίκτες στοιχημάτων Rocket League, οι παίκτες πρέπει να καταθέσουν χρήματα στους λογαριασμούς στοιχημάτων τους και να στοιχηματίσουν σχετικό στοίχημα στο Rocket League. Οι τύποι στοιχημάτων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις προσφερόμενες αγορές.

Τα πιο συνηθισμένα στοιχήματα βασίζονται συνήθως στην ομάδα που θα κερδίσει, στον παίκτη που θα σκοράρει και στον αριθμό των γκολ. Τα στοιχήματα Rocket League μπορούν επίσης να συνδυαστούν. Τα στοιχήματα μπορούν επίσης να είναι για μεμονωμένους αγώνες ή ένα ολόκληρο γεγονός. Η διαδικασία τοποθέτησης του στοιχήματος μπορεί να διαφέρει ελαφρώς σε διαφορετικές τοποθεσίες στοιχημάτων, αλλά οι αρχές παραμένουν οι ίδιες.

Το στοίχημα στο Rocket League είναι συνήθως αρκετά διασκεδαστικό λόγω της φύσης του παιχνιδιού. Οι παίκτες μπορούν να απολαύσουν το παιχνίδι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του παιχνιδιού. Κάθε αγώνας συνήθως διαρκεί μόνο πέντε λεπτά, επομένως οι παίκτες δεν περιμένουν πολύ για να μάθουν τα αποτελέσματα των στοιχημάτων τους.

Γιατί είναι δημοφιλές το Rocket League;

Το Rocket League είναι ένα από τα πιο δημοφιλή δωρεάν παιχνίδια που διατίθενται στο PS4 και σε διάφορες άλλες πλατφόρμες. Είναι αρκετά δημοφιλές ότι έχει μια ενεργή διαδικτυακή κοινότητα που κάνει αλληλεπιδράσεις αποκλειστικά για το παιχνίδι και τα ζητήματά του. Το Steam Charts εκτιμά ότι το παιχνίδι έχει ακόμα περισσότερους από 150.000 ενεργούς χρήστες. Ο αριθμός συνήθως αυξάνεται κατά τη διάρκεια μεγάλων γεγονότων.

Οι διαγωνισμοί eSports έχουν επίσης βοηθήσει σημαντικά στην αύξηση της δημοτικότητας του παιχνιδιού. Μερικοί από τους διαγωνισμούς eSports είναι το Major League Gaming και το ESL. Το Psyonix έχει επίσης τη σειρά Rocket League Championship Series που βοηθά στη διατήρηση της δημοτικότητας του παιχνιδιού.

Παίζοντας online eSport

Το Rocket League δημιουργήθηκε γενικά για να παίζεται ανάμεσα σε φίλους. Ο ευκολότερος τρόπος για να συμβεί αυτό είναι να παίζετε online, αν και είναι δυνατό να παίξετε εκτός σύνδεσης σε μια κονσόλα παιχνιδιών. Οι παίκτες μπορούν να συνδεθούν και να ανταγωνιστούν διαδικτυακά σε όλες τις πλατφόρμες στις οποίες είναι διαθέσιμο το RL. Οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν το παιχνίδι μεταξύ πλατφορμών. Οι παίκτες μπορούν να συνδεθούν με άλλους παίκτες σε παρόμοια πλατφόρμα μόνο όταν το παιχνίδι μεταξύ πλατφορμών είναι απενεργοποιημένο.

Για να διασφαλιστεί ομαλό παιχνίδι, οι παίκτες χρειάζονται μια σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο. Το παιχνίδι επιτρέπει συνδέσεις έως και οκτώ διαφορετικών παικτών. Ωστόσο, μόνο τέσσερις διαφορετικοί παίκτες μπορούν να χωρίσουν την οθόνη κάθε φορά.

Παίκτες eSports του Big Rocket League

Αρκετοί παίκτες esport έχουν κάνει όνομα λόγω της επιτυχίας τους στο eSports. Αυτά συνήθως κρίνονται από το ποσό των χρημάτων που βγάζουν στα δημοφιλή παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένου του Rocket League. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι επίσης υπεύθυνοι για τη διάδοση ορισμένων από τα παιχνίδια στα οποία συνήθως κερδίζουν.

Ο Johan Sundstein έχει κερδίσει πάνω από 7,2 εκατομμύρια δολάρια στα eSports, καθιστώντας τον τον υψηλότερο εισόδημα ποτέ στα eSports. Ο επόμενος παίκτης είναι ο Kyle Giersdorf, ο οποίος έχει περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη. Άλλα αξιοσημείωτα ονόματα είναι οι Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg και Joona Sotala.

Γιατί οι παίκτες αγαπούν το Rocket League;

Ένας από τους κύριους λόγους πίσω από τη δημοτικότητα του Rocket League είναι ότι το παιχνίδι είναι ειλικρινές. Αυτό σημαίνει ότι το παιχνίδι δεν χρησιμοποιεί αλγόριθμους για να καθορίσει την επιτυχία των παικτών.

Οι παίκτες χρειάζεται μόνο να βασίζονται στον νόμο της φυσικής χωρίς καμία τυχαιοποίηση. Επίσης, δεν υπάρχει στοιχείο pay-to-win στο παιχνίδι. Όλες οι συναλλαγές μέσα στο παιχνίδι είναι μόνο καλλυντικές, τις οποίες οι παίκτες χρησιμοποιούν μόνο για να κάνουν τα αυτοκίνητά τους να φαίνονται αισθητικά καλύτερα.

Ένας άλλος προφανής λόγος είναι ότι το παιχνίδι είναι αρκετά διασκεδαστικό. Τα γραφικά και η ανταγωνιστική φύση του παιχνιδιού είναι οι κύριοι παράγοντες που συμβάλλουν στο πόσο διασκεδαστικό είναι. Ο τίτλος cross-platform του παιχνιδιού είναι επίσης αρκετά ελκυστικός για πολλούς παίκτες.

Πώς να παίξετε το Rocket League σαν επαγγελματίας;

Το να παίξεις Rocket League είναι σχετικά εύκολο. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για κάθε νέος παίκτης να καταλάβει και να παίξει το παιχνίδι. Ωστόσο, το να γίνεις ειδικός απαιτεί πολλή εξάσκηση καθώς ορισμένοι ελιγμοί μπορεί να είναι δύσκολο να μάθουν.

Η κύρια καμπύλη μάθησης περιλαμβάνει τη γνώση των χειριστηρίων του παιχνιδιού. Οι παίκτες μπορούν στη συνέχεια να αρχίσουν να μαθαίνουν μερικά από τα παιχνίδια θέσης και τα κόλπα για να βελτιώσουν τις πιθανότητες νίκης. Το παιχνίδι έχει μια λειτουργία προπόνησης που περιλαμβάνει ένα σεμινάριο για να βοηθήσει τους παίκτες να μάθουν και να βελτιώσουν το παιχνίδι τους.

Τα βασικά σεμινάρια διδάσκουν τα πάντα σχετικά με τον έλεγχο των αυτοκινήτων, την εκτέλεση αποφυγών και άλματα και τη χρήση ωθήσεων. Τα προηγμένα σεμινάρια προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την εκτέλεση πολύπλοκων ελιγμών, όπως διπλά άλματα, πτήσεις πυραύλων και μπροστινές ανατροπές.

Οι μεγαλύτεροι παίκτες και οι ομάδες της Rocket League

Η λίστα των μεγαλύτεροι παίκτες και ομάδες της Rocket League κυμαίνεται από υπερασπιστές πρωταθλητές έως καυτούς νεοφερμένους. Ο κορυφαίος παίκτης είναι ο M0nkey M00n, ο οποίος παίζει για την ομάδα BDS. Αυτή τη στιγμή διανύει τον τρίτο χρόνο του επαγγελματικού παιχνιδιού Rocket League. Ο 18χρονος είναι γνωστός για το ότι οδηγεί σταθερά την ομάδα του στη νίκη.

Ο Jstn, ο οποίος παίζει για την ομάδα NRG, κατατάσσεται επίσης μεταξύ των καλύτερων. Εκτός από την επιτυχία του, είναι γνωστός για το ότι σημείωσε το πιο διάσημο γκολ στο παιχνίδι. Το στυλ παιχνιδιού του είναι γρήγορο, φανταχτερό και πολύ δημιουργικό. Άλλα αξιοσημείωτα ονόματα περιλαμβάνουν Turbopolsa of Team Envy, Extra από την ομάδα BDS και Firstkiller από Team Rogue.

Ποντάρισμα σε πρωτάθλημα Rocket League

Το παγκόσμιο κύπελλο eSports είναι σήμερα γνωστό ως το Παγκόσμιο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Αθλητισμού (ESWC). Αυτός ο διεθνής διαγωνισμός περιλαμβάνει πολλά eSports, τα οποία λαμβάνουν χώρα κάθε χρόνο. Συνήθως, οι εθνικοί προκριματικοί αγώνες λαμβάνουν χώρα μεταξύ ομάδων από όλο τον κόσμο.

Μόνο οι νικητές των προκριματικών έχουν το δικαίωμα να εκπροσωπήσουν τις χώρες τους στο πρωτάθλημα. Η δημοτικότητα της εκδήλωσης αυξάνεται σταδιακά αλλά σταθερά. Αυτή τη στιγμή προσελκύει εκατοντάδες χιλιάδες διαδικτυακούς θεατές από όλο τον κόσμο.

Το ESWC δημιουργήθηκε από μια γαλλική εταιρεία που ονομάζεται Ligarena. Η εταιρεία ήταν παλαιότερα γνωστή για τη φιλοξενία μικρότερων εκδηλώσεων LAN μόνο στη Γαλλία. Το 2003, η εταιρεία αποφάσισε να γίνει μεγάλη και να φιλοξενήσει μια εκδήλωση στην οποία θα μπορούσαν να συμμετάσχουν συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο. Αυτό σηματοδότησε τη γέννηση του ESWC.

Στη συνέχεια, η εταιρεία μεγάλωσε και άλλαξε σε Game–Services το 5005. Στη συνέχεια έφερε μια άλλη εταιρεία που ονομάζεται Games-Solution το 2009, η οποία αργότερα απέκτησε την ιδιοκτησία της επωνυμίας της. Το 2012, ένα πρακτορείο με το όνομα Oxent, το οποίο ειδικεύεται στα ηλεκτρονικά αθλήματα, εξαγόρασε το ESWC.

Όλα για το ESWC

Το πρώτο παγκόσμιο κύπελλο eSports, το οποίο πραγματοποιήθηκε το 2003, είχε 358 διαφορετικούς συμμετέχοντες. Συνολικά 37 χώρες συμμετείχαν στην εκδήλωση για να κερδίσουν το χρηματικό έπαθλο των 150.000 ευρώ. Η εκδήλωση περιελάμβανε μόνο πέντε παιχνίδια. Ο αριθμός των συμμετεχόντων είχε φτάσει τους 547 έως το 2006, αντιπροσωπεύοντας 53 διαφορετικές χώρες. Το χρηματικό έπαθλο αυξήθηκε επίσης στα 400.000 δολάρια ΗΠΑ. Ο αριθμός των αγώνων είχε επίσης αυξηθεί σε επτά.

Έκτοτε, το ESWC πραγματοποιείται κάθε χρόνο, με τον αριθμό των συμμετεχόντων να αυξάνεται συνεχώς κάθε χρόνο. Ωστόσο, το χρηματικό έπαθλο κυμάνθηκε και προς τις δύο κατευθύνσεις, με μερικά χρόνια να έχουν ένα έπαθλο χαμηλότερο από τα προηγούμενα χρόνια. Σε μερικά χρόνια, η δομή της εκδήλωσης άλλαξε επίσης για να ενσωματώσει βελτιώσεις που ενισχύουν την εμπειρία των παικτών και των θεατών.

Λειτουργίες παιχνιδιών στο ESWC

Το 2003, μόνο πέντε παιχνίδια εμφανίστηκαν στην εκδήλωση ESWC. Αυτά περιελάμβαναν το Counter-Strike, το Unreal Tournament, το Warcraft III, το Quake 3 και το Counter-Strike Female. Το 2004, το Painkiller και το Pro Evolution Soccer προστέθηκαν στη λίστα. Κάθε επόμενο έτος παρατηρήθηκαν επίσης ορισμένες προσθήκες νέων παιχνιδιών.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance και League of Legends είναι μερικά από τα άλλα παιχνίδια που έχουν παιχτεί ποτέ στο ESWC.

Κάθε φορά που εμφανίζονται νεότερες εκδόσεις ενός παιχνιδιού στο τουρνουά κυκλοφόρησαν, αντικατέστησαν τις παλαιότερες εκδόσεις. Για παράδειγμα, το FIFA 10 αντικαταστάθηκε από το FIFA 11 το 2011 και στη συνέχεια το FIFA 13 το 2012. Ο μεγαλύτερος αριθμός παιχνιδιών που έχει παρουσιαστεί ποτέ σε ένα μεμονωμένο γεγονός είναι δέκα, το 2010.

Εκτός από τους επίσημους τίτλους, το τουρνουά περιλαμβάνει συνήθως πολλά άλλα παιχνίδια. Γενικά, σχεδόν όλα τα δημοφιλή esports παίζονται συνήθως αλλά δεν εμφανίζονται ως κύρια γεγονότα. Τα παιχνίδια κατηγοριοποιούνται ως μαχητικά, shooters πρώτου προσώπου, διαδικτυακές αρένες μάχης για πολλούς παίκτες, αγώνες αγώνων, αθλήματα, στρατηγική σε πραγματικό χρόνο, shooters τρίτου προσώπου και παιχνίδια με κάρτες.

Απολογισμός μεταλλίων

Επί του παρόντος, η Γαλλία κατέχει τον μεγαλύτερο αριθμό μεταλλίων, τα οποία είναι 23 χρυσά μετάλλια, 14 ασημένια μετάλλια και 25 χάλκινα μετάλλια. Οι Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκονται στη δεύτερη θέση με 30 μετάλλια και ακολουθούν η Σουηδία και η Νότια Κορέα. Από όλες τις χώρες που συμμετείχαν ποτέ στη διοργάνωση, μόνο 32 χώρες έχουν κερδίσει μετάλλια.

Βρείτε τους τέλειους bookmakers Rocket League

Επί του παρόντος, δεν υπάρχουν πολλοί πάροχοι στοιχημάτων που προσφέρουν αγορές στοιχημάτων στο Rocket League. Η εύρεση ενός μπορεί να είναι λίγο δύσκολο. Ένας εύκολος τρόπος για να αποκτήσετε ένα είναι να επισκεφτείτε έναν ιστότοπο κατάταξης καζίνο και να διαβάσετε τη λίστα με τα διαθέσιμα. Το επόμενο βήμα περιλαμβάνει τη σύγκριση όλων των πιθανών ιστοσελίδων στοιχημάτων για να προσδιορίσετε την καταλληλότερη.

Αυτή η διαδικασία συνεπάγεται την εξέταση του αριθμού των διαθέσιμων συμβάντων στον ιστότοπο, των πιθανοτήτων, της αξιοπιστίας του παρόχου και της επεξεργασίας πληρωμών, μεταξύ πολλών άλλων. Η εύρεση του κατάλληλου ιστότοπου στοιχημάτων διασφαλίζει ότι ο παίκτης απολαμβάνει την καλύτερη εμπειρία χρήστη.

Οι παίκτες πρέπει να καταθέσουν χρήματα στους λογαριασμούς τους πριν στοιχηματίσουν στο Rocket League. Αυτό ισχύει εκτός από ιστότοπους που προσφέρουν και επιτρέπουν τη χρήση μπόνους χωρίς κατάθεση για στοιχήματα στο RL. Με όλο αυτό το σετ, οι παίκτες μπορούν να εξετάσουν όλες τις διαθέσιμες επιλογές στοιχήματος και να τοποθετήσουν τα σχετικά στοιχήματα.

Αυτά περιλαμβάνουν το ποντάρισμα σε μια ομάδα Rocket League που θα κερδίσει, τον αριθμό των σκορ και τον παίκτη που θα σκοράρει. Ορισμένες από τις εταιρείες στοιχημάτων esports συνήθως μεταδίδουν ζωντανά τα παιχνίδια. Αυτό επιτρέπει στους παίκτες να παρακολουθούν το παιχνίδι μετά το στοίχημα. Δίνει επίσης στους παίκτες πληροφορίες για τις ομάδες και τους παίκτες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην ενημέρωση για τις επόμενες αποφάσεις τους για στοιχήματα.

Οι καλύτερες ομάδες Rocket League για να στοιχηματίσετε

Πολλές ομάδες είναι αρκετά καλές για να κατατάσσονται μεταξύ των καλύτερων. Το στοίχημα σε τέτοιες ομάδες συνήθως δίνει στους παίκτες καλύτερες πιθανότητες νίκης, αν και συνήθως έχουν χαμηλότερες αποδόσεις. Η κατάταξη των ομάδων μπορεί να είναι λίγο δύσκολη λόγω των πολλών παραγόντων που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Τέτοια περιλαμβάνουν:

  • Η συνολική απόδοση της ομάδας.
  • Η σημερινή μορφή της ομάδας.
  • Διαγωνισμοί στους οποίους έχουν συμμετάσχει οι ομάδες μεταξύ αρκετών άλλων.

Ομάδα BDS

Η ομάδα με την υψηλότερη κατάταξη ονομάζεται Team BDS. Η ομάδα είναι ένας ελβετικός οργανισμός esports με παίκτες M0nkey M00n, MaRc_Με_8 και Extra. Οι τρεις τους αυτή τη στιγμή έχουν συμβόλαιο που θα έχει διάρκεια μέχρι το τέλος του 2022. Προπονητής της ομάδας είναι ο Καέλ. Η ομάδα έχει παίξει εκατοντάδες αγώνες και έχει σημειώσει πάνω από 75% νίκες σε σειρά και πάνω από 64% νίκες.

Ομαδική ζωτικότητα

Η ομάδα της δεύτερης κατάταξης είναι η Team Vitality, στο παρελθόν η Renault Vitality. Η ομάδα εδρεύει στη Γαλλία και είναι γνωστό ότι αγωνίζεται σε πολλά διαφορετικά παιχνίδια eSport. Οι ενεργοί παίκτες του είναι οι Fairy Peak, Kaydop και Alpha54. Ο προπονητής της ομάδας ονομάζεται Όρος. Η ομάδα έχει ρεκόρ πάνω από 67% νίκες σε σειρά και 59% νίκες σε αγώνες.

Dignitas

Η τρίτη ομάδα ονομάζεται Dignitas, που είχε προηγουμένως κληθεί Ομάδα Dignitas. Αυτή η ομάδα εδρεύει στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τους Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa και Jessie. Έχουν ρεκόρ πάνω από 58% νίκες σε σειρά και 54% νίκες σε αγώνες.

Misfits Gaming

Η ομάδα της τέταρτης κατάταξης είναι η Misfits Gaming. Ο αμερικανικός οργανισμός eSports εδρεύει στο Μαϊάμι. Οι παίκτες της ομάδας είναι οι Mittaen, arju, Kash και ANDYTHEMANDY. Η απόδοση της ομάδας είναι 70% νίκες σε σειρά και 59% νίκες σε αγώνες. Τα ποσοστά είναι αρκετά εντυπωσιακά, αλλά ο συνολικός αριθμός των αγώνων που έχει παίξει η ομάδα είναι πολύ μικρότερος από τις άλλες κορυφαίες ομάδες.

SMPR eSports

Το SMPR eSports ονομάζεται επίσης Semper Esports. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας European Rocket League είναι ένας αγγλικός οργανισμός eSports που ονομάζεται Semper Fortis Esports. Οι παίκτες είναι οι Kassio, Archie, Chausette45 και RamS. Η απόδοση της ομάδας είναι 52% νίκες σε σειρά και 51% νίκες σε αγώνες.

Οι άλλες αξιόλογες ομάδες περιλαμβάνουν Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming και Natus Vincere. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι βαθμολογίες συνήθως αλλάζουν από καιρό σε καιρό λόγω της ανταγωνιστικής φύσης του παιχνιδιού.

Υπέρ και κατά

Πλεονεκτήματα

  • Το παιχνίδι είναι διασκεδαστικό: Το πιο προφανές πλεονέκτημα είναι ότι το παιχνίδι είναι αρκετά διασκεδαστικό. Ο έλεγχος των αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας τους νόμους της φυσικής στο παιχνίδι μπορεί να είναι εθιστικός κατά καιρούς. Τα γραφικά και η δυνατότητα τροποποίησης της αισθητικής του αυτοκινήτου το κάνουν επίσης αρκετά απολαυστικό.
  • Το παιχνίδι είναι εύκολο: Το παιχνίδι έχει σχετικά εύκολους κανόνες και στόχους. Τα χειριστήρια του παιχνιδιού είναι επίσης αρκετά απλά. Αυτό καθιστά εύκολο για οποιονδήποτε να παίξει και να απολαύσει το παιχνίδι, συμπεριλαμβανομένων των αρχάριων.
  • **Το παιχνίδι είναι δωρεάν:**Ένα άλλο κορυφαίο επαγγελματία είναι ότι το παιχνίδι είναι εντελώς δωρεάν. Οι παίκτες δεν χρειάζεται να ανησυχούν μήπως αποχωριστούν τα χρήματά τους για να αποκτήσουν πρόσβαση στο παιχνίδι ή στις δυνατότητές του.
  • Το παιχνίδι έχει έναν λεπτομερή επεξεργαστή αυτοκινήτου: Το πρόγραμμα επεξεργασίας αυτοκινήτου είναι αρκετά λεπτομερές, το οποίο επιτρέπει στους παίκτες να τροποποιούν τα αυτοκίνητά τους σε ακραίες λεπτομέρειες. Οι τροποποιήσεις δεν επηρεάζουν την απόδοση του παιχνιδιού.
  • Το παιχνίδι έχει μια λειτουργία προπόνησης: Οι παίκτες μπορούν να μάθουν ή να προπονηθούν για να βελτιώσουν το παιχνίδι τους μεταβαίνοντας στη λειτουργία προπόνησης. Τα σεμινάρια είναι αρκετά λεπτομερή και αποτελεσματικά.

Μειονεκτήματα

  • Η διάρκεια του παιχνιδιού είναι σταθερή: Δεν υπάρχει επιλογή για αλλαγή της διάρκειας του παιχνιδιού, η οποία ορίζεται στα πέντε λεπτά.
  • Οι ομάδες τεχνητής νοημοσύνης συχνά χάνουν πολύ εύκολα: Η ομάδα τεχνητής νοημοσύνης κάνει συνήθως αβίαστο να σκοράρει, μερικές φορές κάνει ακόμη και τους συμπαίκτες να σκοράρουν μόνοι τους
  • Οι διακομιστές θα μπορούσαν να χαλάσουν συχνά: Οι παίκτες συνήθως αντιμετωπίζουν βλάβες διακομιστή από καιρό σε καιρό.

Όλα για τις αποδόσεις στοιχηματισμού Rocket League

Οι περισσότεροι πάροχοι στοιχημάτων συνήθως προσφέρουν αποδόσεις στοιχήματος Rocket League με βάση την αναμενόμενη έκβαση του παιχνιδιού. Υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι που χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό των πιθανοτήτων, οι οποίοι σχετίζονται άμεσα με την πιθανότητα. Για παράδειγμα, μια ομάδα με μεγάλη πιθανότητα να κερδίσει ένα παιχνίδι θα έχει μικρότερες πιθανότητες, με αποτέλεσμα χαμηλότερα κέρδη. Οι πιθανότητες παρουσιάζονται συνήθως με παρόμοιο τρόπο με αυτές του αυθεντικού ποδοσφαίρου.

Οι αποδόσεις στοιχήματος επίσης συνήθως αλλάζουν καθώς το παιχνίδι συνεχίζεται για ιστότοπους που το επιτρέπουν ζωντανό στοίχημα στο Rocket League. Για παράδειγμα, οι πιθανότητες να κερδίσει μια ομάδα μπορεί να μειωθούν αρκετά αν η ομάδα σκοράρει ένα γκολ.

Οι αποδόσεις μπορεί να διαφέρουν σε διαφορετικές τοποθεσίες στοιχημάτων, αν και οι περισσότερες από αυτές έχουν συνήθως αμελητέες διαφορές. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες ιστοσελίδες στοιχημάτων που είναι γνωστό ότι προσφέρουν σημαντικά καλύτερες αποδόσεις από τις υπόλοιπες. Αυτό καθιστά απαραίτητη την επιλογή του καλύτερου ιστότοπου, καθώς επηρεάζει άμεσα το πιθανό ποσό κέρδους.

Ορισμένοι ιστότοποι έχουν επίσης διάφορες απαιτήσεις σχετικά με τις πιθανότητες που πρέπει να στοιχηματίσουν οι παίκτες πότε χρησιμοποιώντας μπόνους. Οι παίκτες πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις για να μπορούν να μετατρέψουν τα κέρδη τους σε πραγματικά μετρητά. Επομένως, είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε τις απαιτήσεις στοιχηματισμού όταν χρησιμοποιείτε μπόνους για στοιχήματα στο Rocket League.

Πώς να κατακτήσετε καλύτερα τα στοιχήματα στο Rocket League

Για αρχή, οι παίκτες πρέπει να είναι πολύ επιλεκτικοί με τα στοιχήματά τους. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για παίκτες που είναι νέοι στα στοιχήματα Rocket League. Οι παίκτες θα πρέπει να τοποθετούν στοιχήματα μόνο σε RL που είναι πιο πιθανό να έχουν ένα επιθυμητό αποτέλεσμα αντί για εκείνα που είναι πιο πιθανό να έχουν τα μεγαλύτερα κέρδη.

Η έρευνα για μια ομάδα και τους παίκτες της πριν στοιχηματίσει μπορεί επίσης να βοηθήσει τους παίκτες να λάβουν καλύτερες αποφάσεις για στοιχήματα. Η προηγούμενη απόδοση, η κατάταξη και η τρέχουσα φόρμα μιας ομάδας μπορούν όλα να επηρεάσουν το αναμενόμενο αποτέλεσμα ενός παιχνιδιού.

Οι παίκτες θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιούν το δικαίωμα στοιχηματικές τακτικές και στρατηγικές. Κάτι τέτοιο μπορεί να βοηθήσει τους παίκτες να είναι πολύ πιο αποφασιστικοί όταν παίρνουν αποφάσεις για στοιχήματα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι θα γνωρίζουν πάντα ποιον bookmaker και ποιον τύπο στοιχήματος να επιλέξουν για όλα τα στοιχήματα που κάνουν.

Η σωστή διαχείριση του bankroll είναι επίσης απαραίτητη. Οι παίκτες δεν πρέπει ποτέ να ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν την πολυτέλεια να χάσουν σε οποιοδήποτε στοίχημα.

Οι παίκτες θα πρέπει πάντα να χρησιμοποιούν τα μπόνους που έχουν στη διάθεσή τους. Οι περισσότεροι πάροχοι στοιχημάτων esports συνήθως προσφέρουν α μπόνους καλωσορίσματος. Η χρήση ενός τέτοιου μπόνους δίνει στους παίκτες ευκαιρίες να μάθουν ή να εξασκηθούν στο παιχνίδι και πιθανώς να κερδίσουν χρήματα χωρίς να διακινδυνεύσουν τίποτα.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
esports
About

Ο Jun-ho Kim, ο δυναμικός μαέστρος των Esports της Νότιας Κορέας, στέκεται ως φάρος γνώσης στο EsportRanker. Συνδυάζοντας την αναλυτική ικανότητα με την έμφυτη αγάπη για τα παιχνίδια, ο Jun-ho ξετυλίγει την περίπλοκη ταπετσαρία των διαδικτυακών διαγωνισμών, διασφαλίζοντας ότι οι παίκτες παραμένουν ενημερωμένοι και εμπνευσμένοι.

Send email
More posts by Jun-ho Kim