Κατά τη διάρκεια του κύριου διαγωνισμού, όλοι οι πόντοι που συγκεντρώνονται στο τέλος κάθε διαχωρισμού απονέμονται με βάση τη θέση του παίκτη στην αγωνιστική σκάλα. Υπάρχει ένα έπαθλο 400.000 $ Champions Queue για κάθε split. Επιπλέον, ένα μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο, πάνω από 2.000.000 $, περιμένει τις ομάδες που θα προκριθούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Θρύλων.
Τι είναι Λεγεώνα των Θρύλων? Το LoL είναι α διαδικτυακή αρένα μάχης για πολλούς παίκτες παιχνίδι (MOBA). Αυτό το βιντεοπαιχνίδι αναπτύχθηκε από την Riot Games και κυκλοφόρησε επίσημα στις 27 Οκτωβρίου 2009. Με τα χρόνια, το LoL ήταν αναμφίβολα ο πιο δημοφιλής τίτλος στο είδος MOBA και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των τουρνουά eSports από αυτόν τον προγραμματιστή.
Το League of Legends μπορεί να είναι αρκετά τεχνικό αλλά απίστευτα ευχάριστο. Αυτό παιχνίδι MOBA βλέπει ομάδες των πέντε παικτών να παίζουν μεταξύ τους. Το παιχνίδι ξεκινά με κάθε ομάδα σε αντίθετες πλευρές ενός χάρτη, κοντά στο Πλέγμα . Η νικήτρια ομάδα σε οποιοδήποτε αγώνα καταστρέφει το Nexus του αντιπάλου της.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, κάθε ομάδα περπατά μέσα από μια σειρά από πύργους γνωστούς ως πυργίσκους, τοποθετημένο κατά μήκος των μονοπατιών προς κάθε Nexus. Φυσικά, ο πρωταρχικός στόχος είναι η καταστροφή του Nexus του εχθρού. Ωστόσο, άλλοι κύριοι στόχοι περιλαμβάνουν την καταστροφή εχθρικών δομών όπως πυργίσκους.
Για να πολεμήσουν και να αντισταθούν στον εχθρό, οι παίκτες πρέπει επίσης να κρατήσουν ισοπέδωση. Η αναβάθμιση απαιτεί εμπειρία που αποκτήθηκε από τη δολοφονία των minions και του παίκτη του εχθρού. Ο χρυσός, που αποκτάται από τη δολοφονία μινιόν, είναι απαραίτητος για την αγορά μπόνους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Με το Gold, οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν πράγματα όπως παθητικές ενισχύσεις θωράκισης ή προσωρινές ασπίδες.
Τρόποι παιχνιδιού
Το League of Legends έχει αυτήν τη στιγμή δύο τρόπους παιχνιδιού: Classic και ARAM. Αρχικά, η λειτουργία Κλασικού παιχνιδιού είναι σε μεγάλο βαθμό αμυντική. Η ομάδα που χρησιμοποιεί αυτό το mode προσπαθεί να φτάσει στο Nexus του αντιπάλου μέσω πυργίσκων και αναστολέων με τη βοήθεια μινιόν. Από την άλλη πλευρά, η λειτουργία ARAM, All Random All Mid, έχει στενές ομοιότητες με την κλασική λειτουργία, αλλά η δράση τείνει να περιορίζεται σε έναν χάρτη μιας διαδρομής.