Υπάρχουν σημειωμένοι χώροι εντός του γηπέδου όπου οι παίκτες μπορούν να περάσουν τα αυτοκίνητά τους για να αυξήσουν την ταχύτητα. Οι αυξήσεις ταχύτητας χρησιμοποιούνται για να αυξήσουν σημαντικά την απόδοση των αυτοκινήτων και μπορούν να δώσουν στον παίκτη πολλά πλεονεκτήματα στο παιχνίδι.
Το Rocket League κυκλοφόρησε ως τροποποίηση του Supersonic Acrobatic RPBC. Η Psyonix ανέπτυξε αυτοκίνητα μάχης. Ένας από τους στόχους της Psyonix ήταν να κάνει τα εξωπραγματικά αυτοκίνητα να αισθάνονται διασκεδαστικά στην οδήγηση χωρίς να διακυβεύεται ο ρεαλισμός.
Μετά την ανάπτυξη του Battle-Cars, η Psyonix προσπάθησε να πουλήσει το παιχνίδι σε έναν εκδότη ως παιχνίδι ποδοσφαίρου με αυτοκίνητα που κινούνται με πυραύλους, αλλά δεν έλαβαν κανένα ενδιαφέρον από όλους τους εκδότες. Στη συνέχεια επέλεξαν να δημοσιεύσουν οι ίδιοι το παιχνίδι στο PlayStation Network, χωρίς σχεδόν κανένα μάρκετινγκ.
Το παιχνίδι κατέβηκε πάνω από δύο εκατομμύρια φορές. Ωστόσο, το στούντιο το άφησε έτσι για λίγο για να δουλέψει σε άλλα έργα. Τα άλλα έργα βοήθησαν στη δημιουργία κεφαλαίων που αργότερα εγχύθηκαν στο Battle-Cars για να γίνει επιτυχημένο.
Η ανάπτυξη του Rocket League, η οποία προήλθε από το έργο Battle-Cars, ξεκίνησε το 2013 και κόστισε περίπου δύο εκατομμύρια δολάρια. Μερικές από τις προσαρμογές που έγιναν για τη μετατροπή του Battle-Cars σε Rocket League περιελάμβαναν την αύξηση του ρυθμού καρέ από 30 σε 60 ώστε να είναι κατάλληλο για το νεότερο υλικό.
RL eSports
Μετά την κυκλοφορία του Rocket League, έγινε σχετικά δημοφιλής σε διάφορες πλατφόρμες ροής, συμπεριλαμβανομένου του Twitch. Το πρώτο Rocket League Championship Series πραγματοποιήθηκε το 2016, με χρηματικό έπαθλο 55.000 $. Κέρδισε περισσότερα από ένα εκατομμύριο δολάρια σε έσοδα από τις πωλήσεις καλλυντικών και κιβωτίων εντός του παιχνιδιού. Τα κεφάλαια χρησιμοποιήθηκαν κυρίως για τη χρηματοδότηση άλλων ανταγωνιστικών εκδηλώσεων, με αποτέλεσμα την αυξημένη δημοτικότητα του παιχνιδιού ως eSport.