Το τμήμα υποστήριξης πελατών είναι αυτό που διακρίνει ένα αξιοπρεπές διαδικτυακό καζίνο από τους ανταγωνιστές του. Οι άνθρωποι που έχουν παίξει ηλεκτρονικά στοιχήματα eSports το γνωρίζουν πλήρως αυτό.
Η Roku συγκέντρωσε ένα προσωπικό υποστήριξης που αποτελείται από ειδικούς με εκτεταμένη εξειδίκευση στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών για να σας βοηθήσει στην επίλυση τυχόν προβλημάτων που μπορεί να έχετε. Είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν στην επίλυση τυχόν προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίζετε.
Οι παίκτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης αυτής της υπηρεσίας στοιχημάτων eSports μέρα ή νύχτα και να λάβουν μια άμεση απάντηση. Τα μέλη που χρειάζονται βοήθεια μπορούν να επικοινωνήσουν με το προσωπικό μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας, όπου συνήθως απαντούν πολύ πιο γρήγορα από ό,τι μέσω ταχυδρομείου.
Ακολουθούν διάφοροι τρόποι επικοινωνίας με τον Roku.
Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, η Roku καλύπτει όλες τις βάσεις. Προσφέρουν διάφορες επιλογές στους παίκτες για να προσεγγίσουν τους χειριστές τους, μεταξύ των οποίων ζωντανή συζήτηση. Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, επιτρέποντάς σας να λάβετε βοήθεια όποτε τη χρειάζεστε.
Πριν χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε από αυτές τις μεθόδους, λάβετε υπόψη ότι η σελίδα Συχνές Ερωτήσεις έχει λεπτομερείς απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις.
Επιπλέον, ο σύνδεσμος Υποστήριξη στο κάτω μέρος του ιστότοπου σάς επιτρέπει να υποβάλετε τυχόν απορίες, συστάσεις ή ανησυχίες.
Παρά τις ποικίλες γλωσσικές επιλογές του ιστότοπου, οι γλώσσες υποστήριξης πελατών εμφανίζονται περιορισμένες. Αυτό μπορεί να είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα για παίκτες που δεν καταλαβαίνουν μία από τις διαθέσιμες γλώσσες: